The modern magical tale of a 7-year-old girl's imaginary friend when he gets the chance to become a real human being. ?P? is forced to leave life as a creature of fantasy behind the wallpaper in Lisa's bedroom when the building is torn down. He enters the world like a blank piece of paper, ending up at a refugee centre where he learns to communicate and become a ?member of society'. He eventually gets his own apartment and a job in a shoe store, but naiveté and goodwill make him easy prey, and ?P? finds himself being suspected as a wanted child molester.