Last Orders is a road movie starring an urn full of ashes and four old friends. Jack Dodds was a normal, everyday guy; so why did was his last wish to have his ashes thrown off Margate pier? And why did his wife Amy refuse to do it? On the way to the sea, they try to understand Jack's death by going back over their lives with him: the war, children, women, the good and the bad times. The journey becomes a long round of pubs, binges and fights, and the four friends discover that it's friends who break your heart and friends who put it back together again.