With a sharp knife to back their argument, Chavelo and Coto jump into the taxi of Ulises Morales. Apart from forcing him to serve as their chauffeur, he can't believe his eyes when they turn round and share their spoils with him. Ulises, who is having problems meeting the installments of his half-paid Lada, earns more in hours than he has in months. Chavelo and Coto reappear well dressed and carrying a revolver: no more knives and no more stealing from the poor. Ulises goes from mugged to mugger. Somewhere in the district he must be able to find the haul that will permit him to pay off the Lada. After several failed hold-ups, the two-bit purloiners end up in Ulises home, in his intimacy and in that of his spoilt daughter Javiera. When he wants out, Ulises soon sees that the only option open to him is betrayal.