In a Hong Kong discotheque, the beautiful nurse June meets Peter, marking the start of a fascinating, yet difficult love story complicated by the appearance of real or imagined ghosts. The witness of a terrible accident as a child, June has been able to see ghosts ever since. Peter's own father kills himself in the hospital, but appears to his son, and a humorous visit to a self-styled ?exorcist? does little to dispel the ghosts that come from the past to possess the living, including, maybe, the protagonists themselves.