A troupe of actors shooting a Dogme film version of The Duchess of Malfi by John Webster arrive at a peculiar hotel on the Venice Lido. The hotel staff are courteous, but somehow a bit odd. Helming the film is hot avant-garde director, Trent Stoken, but the producer, Jonathan Danderfine, has ambitions of his own: to replace Trent as director and take over the movie.