Two New Yorkers, sports journalist Mike Hagen and fashion designer Marilla, meet on holiday in California. Falling immediately for each other, they decide to tie the knot. However, returning to the Big Apple, they realise just how little they resemble one another. While trying to solve their differences, Mike runs back into his ex-girlfriend Lori and Marilla to her ex-boyfriend, Zachary, though neither of the two know about the recent marriage. Meanwhile, Mike writes a series of articles denouncing corruption in boxing, earning himself the enmity of some gangsters in the process. Gregory Peck received the first Donostia Award in 1986.