A group of young delinquents in the new middle-class suburbs of Buenos Aires complies with the wishes of its charismatic leader. Considered by all as strong, capable of confronting and handling any problem, he sweeps them along on the flow of petty crime. Some of them have joined the gang in adolescent rebellion against the conservatism of their parents. But the Boss tumbles like a house of cards when he betrays them all despicably after a woman's death.