An enthusiastic couple have problems making ends meet. While she's a psychiatrist and he's a lawyer, they're not particularly well off, and she's the one who has to earn the money to get by on. The husband is forced to take jobs selling cars, drawing cartoons, selling hoovers, working as a compere, as a film extra, as nothing, even staying home and looking after the house... But they've always led a ?decorous? lifestyle: a collective honeymoon in a filthy bus, a flat with rooms not much bigger than cupboards and, at least, a three-wheeler car. Perhaps, they think, things might just get better one day.