Friends Julián, Ramón, Juan, El Chato, Paco and Manolo get by as they can in the slums of Madrid, committing small robberies to help Juan start out in his dream of becoming a bullfighter. One of them dies on the run after a taxi hold-up. Not only is Juan's bullfighting debut a flop, but they're spotted by the cops in the bullring while watching him perform.