An attractive nightclub singer, a man who has travelled to many an exotic port and a salesman meet on a boat on the journey from Hong Kong to Macao. The singer is soon hired by the American owner of the biggest casino in Macao and head of a thriving hot jewel laundering business. Her new boss suspects that one of the singer's companion's is a cop; and he's right, but he's got his men wrong.