Barnaby Fulton is testing a new organism-rejuvenating formula on chimps. Helping him are his understanding wife, Edwina, and his admiring boss's secretary, Lois, whose lovely legs display the indestructible hose he himself invented. But things take a surprising turn when some of the miraculous potion falls into the lab water cooler and the scientist unknowingly takes a slug.