Driving the lovely Lina and her three friends to the beach, taxi-driver Paolo realises that the foursome's real intention is to steal his cab. Thoroughly confused by the girl's complicated explanations, Paolo decides on meeting her father, Sopriano, that they must basically be an honest family... that is, until he discovers the gold cigarette case Lina gave him is stolen, finds Sopriano lifting a suitcase at the railway station, and catches on that father and daughter pick pockets on buses. Paolo hustles the entire brood to the cops, but the quick-witted, fast-talking father-and-daughter team of con-artists smoothly wriggle out of trouble. Desperate, Paolo asks Lina to go straight, an offer she delightedly accepts: he's the first prize she's not had to steal.