A semi-documentary made in the street with natural scenarios and dialogues. The suffocating heat of the city runs through the tales that take place on a typical Sunday in Rio, starring five little peanut sellers from the the skid row ?favelas?. Copacabana beach, the Sugar Loaf and Maracaná Stadium feature among the various settings for the different episodes.