Adam, the eldest of seven brothers, goes to town to get a wife to make him decent food. Meeting Milly, he convinces her to marry him that same day and come to his backwoods home. On discovering that she has become a servant for seven brothers, Milly decides to set out to find wives for her six brothers-in-law. Her first task is to reform the uncouth siblings and help them get their own spouses when the harvest festival comes round. Meanwhile, after reading about the Roman capture of the Sabine women, Adam comes up with the brilliant idea of his brothers kidnapping the women they like.