Black youngsters Ben, Lelia and her brother Hugh share a New York flat. Hugh is a jazz singer and Lelia an aspiring authoress, while Ben, the youngest, goes around with a group of young white kids. The two boys often argue over the fact that Ben finds it so difficult to accept his racial origins. But the tension mounts when Lelia starts going out with the racially prejudiced Tony, leading Hugh to try and end their relationship.