A senile old biddy living with her parrot, Mrs. Wilberforce rents out a couple of rooms to the mysterious Professor Marcus and his four musicians. The thing is that the band is anything but musical and is planning a robbery, but they didn't reckon on Mrs. Wilberforce getting in their way.