Yukiko's lover, Tomioka, has promised to divorce his wife. However, not only does he fail to keep his word, but he shuns the girl when she becomes pregnant, instead lavishing his attentions on the young Osei. Despite the terrible humiliation, Yukiko follows the recently widowed Tomioka to his new job on a far-off jungle-covered island where she falls ill.