Francis Ford Coppola
Apocalypse Now Redux is a new cut, with added sequences, of Apocalypse Now. Captain Willard is sent on special mission to eliminate Colonel Kurtz, an ex-green beret imposing his tyranny on a community of mountain natives on the Cambodian border. The closer he gets to his objective, the more men Willard loses as he descends into the bowels of hell.