Francis Ford Coppola
Having lived together for five years, Hank and Frannie love each other dearly: she gives him two tickets for Bora Bora and he gives her the deeds of the house. But an argument leads to their separation. Frannie meets Ray, a club pianist, while Hank goes out with a circus artist called Leila. Unable to live without Frannie, Hank tracks her down in a motel, forcing her to come home with him, and asking her to move hack in with him. Refusing, Frannie grabs the tickets for Bora Bora with the intention of leaving with Ray. Although Hank sees them boarding at the airport, Frannie still hesitates as to which of her two suitors she prefers.