Francis Ford Coppola
Reputed sound engineer Harry Caul has been hired to surrepticiously record a young couple's conversation. About to deliver the material to his contracters, not only doesn't he do so due to an argument over the amount of his payment, but an employee warns him that it's a dangerous job. Returning to his laboratory, he listens to the tapes, realising that things seem slightly more shady than he had initially thought. That night after a party, he sleeps with a girl, only to discover the following morning that both girl and tapes have disappeared and that they are now in the hands of the mysterious men from the office.