Francis Ford Coppola
Natalie announces her pregnancy and need for a break over the phone to her husband from a petrol station. Picking up Jimmie, a hitch-hiker with serious brain injuries caused by a sporting accident which has left him with the mentality of a child, she takes him to the house of Ellen, an old girlfriend, who wants nothing to do with him. Natalie decides to take him with her, marking the start of an eventful voyage through numerous American states towards tragedy.