Everything has its price in the London netherworld. Okwe and Senay work at the same hotel, a beehive of illegal activity. They hardly know each other until the day when Okwe makes an astonishing discovery. They can't tell their bent boss. They can't go to the cops. And they'll be lucky to get out of the whole thing alive.