Irreversible. Because time destroys everything. Because some actions can't be repaired. Because man is an animal. Because the desire for vengeance is natural. Because most crimes go unpunished. Because the loss of a loved one is as destructive as lightening. Because love is the origin of life. Because history is entirely written in sperm and blood. Because premonitions don't change the course of events. Because time reveals all. The best and the worst.