In December 1974, a Spanish filmmaker named Sergio del Monte died in strange circumstances while shooting his first and last movie. Only a very few people were present at the screening of the unedited cut, and it would seem that they all either suffered the same fate as the director or lost their sight. The producers did away with the negatives. But a number of archived reel cans turn up in an Italian laboratory...