15 year-old Cristina lives in a Buenos Aires suburb with her parents. One morning, she is taken before the judge, who claims to have documents proving that her name is really Sofía Lombardi, the daughter of a couple of architects who disappeared during the so-called ?dirty war? in the 70s. The judge introduces her to Elisa, her biological grandmother, but the girl wants nothing to do with her and runs away.