This is the tale of Juan, a young, innocent and sensitive boy driven to crime by despair and the effects on his family and surroundings of his country's social, economic and financial collapse. Tired of the whole situation, Juan stages a heist in the attempt to achieve his golden dream: to leave his country and try his luck on another continent.