A student from Toronto, Juán is fresh back from a trip to Barcelona and an affair with a girl called Sundra in the same city. He decides to send her ?video-letters?. Calling her early one morning, he is answered by a man. Sundra admits to having another lover, and advises him to do the same in view of the distance separating them. She also convinces Julián to secretly film his sexual encounters and send them to her.