Lombardi has used the High Definition Digital Video system to make a film linking six stories set around the appearance of the ?Vladi-videos? showing presidential adviser Vladimiro Montesinos bribing highly-placed officials and which were responsible for Fujimori's fall. The Festival will screen the first part of this ambitious project.