Volker Schlöndorff
Willy Loman is an ageing and unsuccessful travelling salesman who always leaves his home in Brooklyn loaded down with two crumpled suitcases containing samples in the hope of convincing someone of his talent for selling. But he always returns with his wares unsold. Finally, Willy acknowledges that he has misspent his life. The two children who once respected him now consider him to be a failure.