Volker Schlöndorff
Abel Tiffauges is a naive, introverted man, who gets along much better with children than he does with adults. Falling prisoner to the Nazis during WWII, he enters the service of Hermann Göring before winding up in a military camp for young Germans, which gives him the job of going out to ?gather? new children for the reformatory.