Volker Schlöndorff
In the totalitarian America of the future, young women are selected for their fertility and trained to bear the children so desired by the sterile women of the upper social strata. Kate, one of these ?handmaids?, whose husband was executed and her daughter abducted, is sent to the house of commander Fred to provide him with offspring.