One stormy night, a strange phone call prevents Elsa from crashing into a truck that ends up overturned on the road. Unable to find the driver to help him, Elsa prepares to ask for help at a nearby bar, but she becomes trapped in an absurd world full of inconsistencies with no apparent explanation.