The probability of your plane crashing is one in a million... Of your being the only survivor one in 237 million. You have survived. You're the luckiest person alive. You have a gift. You enter a world in which coincidence does not exist, where only luck counts... and you possess it. You are prepared to bet on it. But... would you challenge the god of chance?