A story about memory and, therefore, about forgetfulness. It's also the story of a voyage alongside anti-Franco guerrilla fighters, a voyage through time, towards memories, a voyage back to the mountains and the trees. A voyage towards a moment in the history of Spain that nobody visits any more.