Martín Alcorta, who has been on the tail of his missing brother for ten years, meets an enigmatic woman who decides to follow him, starting life at his side on successfully managing to make herself irreplaceable. Initially mistrustful, with no idea of her real intentions, the man eventually puts his doubts to one side and they set off together in search of the aforementioned lost relation. But the passing of time uncovers the real reason behind the woman's behaviour. Her claims to love were nothing but a set-up to achieve her long-term aims. The thing is that lies and cheating take their peculiar toll. There's no way out, they can't live without each other, nor even at a distance.