Mercano the Martian lived happily on his planet until a space probe had crashed down and killed his dog. Furious, he had jumped into his spaceship and left for Earth in search of vengeance, instead finding a new and unexpected life. And as if things weren't bad enough, his craft had been wrecked, leaving him with nothing better to do than stay on in Argentina.