Chelo Zamora is an entertainer, a has-been who sings at cheap restaurants and beach hotels. Running back into small-time crook, Toni, awakens her memories of a dark past, sending her off on a tireless quest to ruin the life of the man she says led her to risk and lose the little she had achieved. Toni loses his job, his girlfriend and his friends. Further complicating things, Chelo succeeds in bringing Natalia to town, the woman with whom Toni once had a love affair, fathering her son. Coming out of hiding to deal with these problems, Toni is forced to make some decisions ultimately causing surprising and unexpected results.