Although Bear is the only one counting, seven years have passed since he was jailed for armed robbery and murder. Not much of a one with words, unpredictable, naturally or necessarily violent, he's probably never told anyone what's behind his silence and sad eyes. Alice, his daughter, was a year old on the day of the assault, and Natalia, his wife, is unlikely ever to have forgiven him for it. Now, out on probation, Bear thinks that maybe he can start again. The Turk still owes him his part of the plunder; helped by his cellmate, he gets in touch with Güemes, who gives him a job as a chauffeur. Although he has lost Natalia, who now lives with Sergio, and Alicia can hardly remember him, Bear intends to try and get them back, or at least to repair the damage.