Peter Carter should have died when he jumped from his bomber, but heaven failed to find him, and meanwhile he fell in love with June, an American WAC controller. As medical diagnosis and celestial diplomacy proceed in parallel, his doctor is killed and becomes his advocate in heaven, securing a new lease of life for Peter.