Michael Powell
Brad, a jaded expatriate Australian artist, returns to the scene of his first inspiration on the Brisbane coast and discovers the innocently seductive Cora, who poses for him. Despite trouble from Cora's drunken grandmother and an unwelcome visit from an old mate on the scrounge, Brad and Cora find each other in the end.