Michael Powell
Chris goes to visit a pawnbroker, only to find him dead, and his own employer's wife, Doris, leaving the premises. She asks him to say nothing, but he goes to her house and discovers his employer dead in the garage. When he confronts her, Doris breaks down and gives herself up to the police.