Joan has always known where she wanted to go, from an early age up to her impending marriage to the head of a major company. But as she travels north for the planned Scottish island wedding, she discovers there is more to life than material success. While waiting for a storm to abate, she meets and reluctantly falls in love with the impoverished Laird of the island her fiancé has rented. After the storm, they decide to make their future together.