Michael Powell
Kit and his wife Anna, a ballerina who has given up her career for marriage, tour Spain on their honeymoon. They meet dancer Antonio, who tries to persuade Anna to dance again as his partner. Wherever they drive in their convertible, be it Santiago, Madrid or Granada, Kit and Anna run into Antonio. The dancer tempts Anna to dance the leading role in his latest production, with which he is about to set off on a world tour.