Michael Powell
A return visit to the island of Foula, with members of the original cast and crew of The Edge of the World, including Powell, John Laurie, Grant Sutherland, Sydney Streeter and Frankie Reidy Powell. In the form of a prelude and epilogue to the 1940 version (62 minutes) of this 1937 film.