Michael Powell
A schoolboy suddenly turns yellow while travelling on the underground and is later visited by an alien, Nick, who emerges from the family television and takes him on a tour of the Tower of London. Caught and accused of treason, he is about to be beheaded when he manages to get home with Nick's help, and return to his original colour.