Michael Powell
The directors of a plastics company announce a contest to develop a new fireproof material in order to decide who will become Chief Chemist, and Thompson is afraid of being beaten by Mary. He therefore persuades John to distract Mary by pretending to be in love, but the pretence turns real. Thompson tries to frustrate the romance, but is found out.