Michael Powell
A newspaper magnate gives a lavish party in honour of a visiting princess and the guests are invited to play ?murder?. When the lights are turned on again, the magnate is dead and almost everyone present is a suspect. Although his secretary, Guy, is charged, during the trial, Chiddiatt, a foppish ?modern? novelist, becomes deranged and confesses before killing himself.