Michael Powell
During World War I, a German officer infiltrates the British naval base at Scapa Flow, not realising that his contact has been discovered and replaced by a British agent. Although they seem attracted to each other, Hardt remains committed to his sabotage mission, and ?Joan' to ensuring it fails.