Michael Powell
Nino, a young Italian journalist, comes to Sydney to work on his cousin's Italian language newspaper, only to find that the cousin has fled to Canada, leaving nothing but debts. Nino starts to pay them off and to learn English, discovering Australia and its customs in the process.