Cecilie and Joachim are young and in love. Soon to be married, with their whole lives ahead of them, all of a sudden everything is turned upside down. Things change not only for Cecilie and Joaquim, but also for Marie and Niels. Both in their late thirties, they have three children and enjoy a marital bliss sorely put to the test when Niels falls passionately in love with Cecilie. The question is whether Niels and Cecilie are ready to give up everything for the sake of their love. One thing's for sure: nothing will ever be the same again.